Mag je naast Anabolen nog andere supplementen gebruiken als combi? Of werkt dat in je nadeel qua sportprestaties

Als voorbeeld: Pre workout/Creatine/Testerone boosters?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
3.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Anabolen werken sowieso ten nadele van je lijf en gezondheid.
Ritsuka
9 jaar geleden
anabolen is sowieso rotzooi, preworkout is voornamelijk dikke dosis cafeine (hartkloppingen). testostoron innemen heeft volgens mij niet zoveel zin, en creatine kun je gewoon met mate nemen, zoals voorschrift
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de reacties.. maar dit zijn geen antwoorden op vraag

Antwoorden (1)

Qua sportprestaties werkt het niet nadelig maar voordelig. Alhoewel testosteron boosters me wat overbodig lijken als je ook al anabolen gebruikt (ik vraag me trouwens af of testosteronboosters uberhaupt werken).
Creatine blijft nog steeds helpen, misschien zelfs meer, want er is ook meer spier. Pre workout blijft je nog steeds de boost geven, niet anders dan zonder anabolen. Eiwit shakes enzo moet je ook gewoon blijven doen, je krijgt immers ook meer spier, en al dat spier blijven eiwitten nodig hebben.

Wat betreft gezondheid werkt het wel nadelig, pre workout zorgt nog wel eens voor hoge bloeddruk en dat wordt alleen maar erger als je anabolen gebruikt. Ook loop je meer risico op blessures, dat wordt ook versterkt door de creatine.

Vergelijk je lichaam maar met een scooter, als je die gaat opvoeren gaan de prestaties omhoog maar de levensduur gaat omlaag en het slijt allemaal veel sneller.
Dus hoe extremer de sportprestaties hoe meer risico op hartfalen en dergelijke.