Wat kun je als adolescent buiten doen zonder raar aangekeken te worden?

Technisch gezien dus Buiten spelen > bier drinken en ongein trappen vallen hier niet onder ;)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Voetballen
Basketballen

Toegevoegd na 33 seconden:
GPS speurtocht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

14 jaar geleden
potje voetballen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle buitensporten. Maar ook touwtje springen, hinkelen, jeux de boules, speurtocht. Mijn favoriet is, in de speeltuin spelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier in de straat wordt enorm veel gespeeld door zowel schoolkinderen als tieners. Voetbal is wel heel favoriet, maar er wordt ook geskeelerd en met van die grote skelters gereden. In principe is alles mogelijk. Ik heb altijd enorm veel respect voor de tieners die met de jongere kinderen meespelen. Die schamen zich niet en worden zeker niet raar aangekeken. En dan maakt het niet meer uit wat voor spel je speelt natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meespelen met je kinderen is acceptabel. Dus lekker voetballen, verstoppertje spelen of tikkertje kan als je kinderen met je meedoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
piknicken terwijl je kinderen lekker aan het spelen zijn, dat kan in een parkje, op een veldje maar ook gewoon voor de deur(lekker als daar zon schijnt).