Wat is een populaire kinderactiviteit tegenwoordig?

Met mijn 18 jaar merk ik dat ik alweer achterhaald ben als het gaat om hippe activiteiten buitenshuis... wat vinden kinderen tegenwoordig leuk?

Toegevoegd na 4 minuten:
* van ongeveer 5 tot 15

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Skateboarden op 2 wielige boards
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik heb een broetje, en hij doet niet heel veel buitenshuis.
hij computert meer en kijkt tv.
hij zit ook op tennis, zwemmen, en gitaarles.
maar ik heb geen idee.
dingen doen met vrienden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chillen das cool!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn broertje van 10 gaat in de winter meestal alleen buiten voetballen (andere activiteiten is het te koud voor), in de zomer ook ondergrondse hutten bouwen, zwemmen, door het bos fietsen, vuur maken en weet ik het wat hij allemaal nog meer uitvoert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest populaire activiteit onder de jeugd is in ieder geval dit jaar het waveboard. Dit is uit Amerika overgewaaid, en ze zijn in Nederland bijna niet meer aan te slepen. Het is een soort skateboard op 2 wielen met in het midden een wendbaar stuk. Hierdoor moet je met balans en heupbewegingen het board in beweging houden.
Bij ons in de straat en op de school van mijn kinderen doen ze niet anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rages verjaren wel maar veel van wat wij vroeger euk vonden,vinden kinderen van nu ook leuk.
Wat ik altijd erg spannend vond,was een speurtocht met allerlei opdrachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier op het moment de door de kinderen zelf gemaakte fiets crossbaan, gemaakt op een braakliggend veldje. Nu een spring schans, bergen en kuilen afgezet met paaltjes (alle schuren in de buurt zijn lekker opgeruimd en vanalles is verwerkt in de cross baan)
Verder is er voetballen en nog altijd knikkeren en touwtje springen....eigenlijk verandert er weinig.
De wip , schommel en de glijbaan blijven leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de straat waar ik woon zijn de kinderen in de leeftijd van 6 tot 8 jaar met draadloos bestuurbare auto's wedstrijden aan het doen.
Met een groepje van ongeveer 10 kinderen,razen de autootjes om je voeten.
Er staat bij een van de kinderen in de tuin een schoolbord,waar de tijd bij gehouden wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
ow...en regelmatig wordt er belletje getrokken....
ik hobbel dagelijks wel eens 1x voor jan doedel naar de deur....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blowen haha