Weet iemand een activiteit die je 's avonds kunt doen met volwassen verstandelijk gehandicapten?

Het gaat om een regelmatig georganiseerde disco: het lijkt me leuk om er een activiteit bij te verzinnen > het doel van de avond is wel echt om te feesten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

karaoke
danswedstrijd
limbo dansen (onder zo'n steeds lagere stok door)
lotto/rad van fortuin
thema avond bij de disco zoals ganster/maffia/prins en prinses etc
schuimparty
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Stippel een eenvoudige iets spannende speurtocht uit. In schemer beginnen tot het donker wordt. Het eindpunt is dan natuurlijk de lokatie waar het feest gehouden wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
karaoke of de kabouterdans oid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van een leuke bowling avond of als je in het oosten woont, kun je met zijn allen gaan klootschieten met aansluitend een dansavond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Darten, biljarten, poolen, dat soort kroegsporten. En verzin ook eens iets voor de mensen die helemaal de rimram krijgen van disco, een leuke spelletjesavond of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de bedoeling tijdens de disco?
dan is een Thema-avond wel leuk.
De ene avond verkleden als sprookjesfiguren...de andere avond als dieren...enzovoort.
En dan een klein prijsje voor de origineelste persoon.