ik ben 16 en wil graag gaan turnen, ik doe geen sport maar heb 2 jaar terug 1 jaar turnen gedaan, ben ik te oud nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (3)

Je bent nooit te oud om te sporten. Het zal, naarmate de leeftijd vordert, wel telkens op een ander niveau worden.
jc54
9 jaar geleden
Ik zou gewoon vragen bij de turnvereniging of er meer van jou leeftijd zijn die op ongeveer het zelfde niveau turnen, zodat je met hen kunt trainen.
Ik denk niet dat je te oud bent!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je bent niet te oud wat dacht je van topstporters
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
criseyde
9 jaar geleden
In het turnen zijn de topsporters juist jong! Als je pas op je 16e begint, zal je, tenzij je uitzonderlijk getalenteerd bent, geen topsporter meer kunnen worden.