Kan het slecht voor de crosstrainer zijn als je deze in een warme ruimte zet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Nee maak je geen zorgen. het kan geen kwaad om de crosstrainer in een warme ruimte te plaatsen. Daar zijn deze simpelweg ook voor gemaakt. Het ligt er natuurlijk aan hoe warm de ruimte is. Zolang je deze niet in de sauna plaatst zal deze gewoon goed blijven werken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij staat in de serre, hier kan het in de zomer boven de 40 graden worden. Vandaar de vraag
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de felle zon lijkt me in ieder geval niet verstandig, boven de 40 graden is ook niet optimaal. Niet per se voor de trainer zelf, maar vooral voor de apparatuur.