Hallo, ik ben pas begonnen met sporten, en heb wat supplementen besteld. Mutant mass, anabolic zma, sport multi, is het wel goed als ik dit combineer?

Is het wel gezond? Heb het al opgezocht enzo maar wil het echt 100% zeker weten voor dat ik ermee begin! Wil graag advies krijgen van iemand die er kennis van heeft en of ervaring!
Alvast erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Mutant mass zijn koolhydraten en eiwitten en vetzuren dus dat kan geen kwaad. Anabolic ZMA bevat mineralen en Vitamine B dus dat is ook goed. En Sport Mulite bevat ook mineralen en vitaminen dus dat is misschien een beetje dubbel met de Anabolic ZMA.

Maar als je net begint met sporten zou ik nog niet allemaal geld in zulke supplementen stoppen. Want als je je afvraagt of het wel goed voor je is, dan heb je je er nog niet erg in verdiept. Dus dat zou ik eerst gaan doen, en dan later als je al een tijdje sport en er een beetje verstand van krijgt, dan kun je supplementen kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje voor je reactie, maar ik weet er al genoeg over enzo. Maar wou gewoon een second opinion voor als ik iets gemist heb ofzo... En ik sport denk al lang genoeg om supplementen te gebruiken, 6 maanden. Maar ieder geval erg bedankt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ooh ja dan is het wel goed. Ik dacht aan enkele weken met pas begonnen.