Zullen in de toekomst de atleten in de paralympics betere prestaties leveren dan die van de 'gewone' olympische spelen?

Bijvoorbeeld bij hardlopen en ver springen. Omdat de protheses steeds beter worden, zoals die beenprotheses die er niet uitzien als een been maar als een soort lat met een bochtje er in.

Toegevoegd na 4 minuten:
Paralympics wordt bionic olympics..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Er zijn al een paar paralympische atleten die tegen de top tijden aanzitten vooral zwemmers

Toegevoegd na 31 seconden:
en een hardloper
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja ik denk dat dit gaat gebeuren, puur vanwege de materialen en ontwikkelingen in de ätletische protheses. Ik heb me dit de afgelopen week ook afgevraagd. Het is niet wie de beste atleet is maar wie de beste prothese heeft, althans daar gaat het wel op lijken. je moet natuurlijk toch nog een goede sporter zijn, dat boven alles. Maar de kunst wordt wel door materiaal bepaald.