Waar op internet kun je live beelden zien van het nederlands elftal straks spelend op het wk?

een jaar geleden
in: Voetbal
1.7K
ronron1212
een jaar geleden
Je kan toch gewoon tv kijken op internet zoek op je provider tv kijken op laptop
LeonardN
een jaar geleden
Niet iedereen betaalt een provider voor televisie. Dan kan je ook niet op je laptop kijken via die wijze.
Ik betaal voor Ziggo televisie, dus ik kan via Ziggo Go via de laptop kijken.
Maar iemand zonder Ziggo abonnement kan dat niet.
Voor veel jongeren is het steeds normaler om geen televisie-abonnement af te sluiten.

Antwoorden (2)

Op internet via NOS.nl kan je een livestream vinden van de wedstrijden.
een jaar geleden
Via de app NPO start.
een jaar geleden