Wat is een goede buikspiertrainer?

Ik train al heel lang (mijn buikspieren). Maar ik wil graag een apparaat gaan gebruiken. Weet iemand een goede buikspiertrainer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Alle apparaten van TV zijn troep een stel body builders die ze inhuren om erop te sporten. Niet in trappen. De beste buikspier oefening is hanging legraises. Hang aan een pull up bar en strek je benen en haal ze omhoog. Nochtans krijg je pas een duidelijke sixpack als je vetpercentage laag is dus gezond eten en vooral andere spiergroepen trainen waardoor je vet verbrand. Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind een trimwiel een goede aanvulling op de gangbare buikspieroefeningen. Moet wel correct gebruikt worden want is anders erg belastend voor rug en nek.