wat voor een camera kan ik op mijn rc helicopter monteren?

Ik heb een Revell Sidewinder afstandbestuurbare helicopter en zou graag willen filmen. Is er een mogelijkheid dat ik een mini camera kan vastplakken op mijn helicopter zodat ik er filmpjes van kan maken?
groetjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

GoPro, deze zijn een beetje duur , maar een tweedehandse is een stuk goedkoper
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als alternatief is er de GoXtreme camera van Easypix. Deze camera lijkt heel veel op de GoPro camera en kost 120 Euri's. Ook is de Sony HDR - AS 10 een goede keus.
Ik denk overigens dat deze camera's te zwaar voor jouw helicopter zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan op kapaza GoPro vinden voor 50 euro als je geluk hebt. Wel eens checken of alles niet goed werkt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sowieso een GoPro die gaan ook niet meteen stuk bij een crash en ze zijn water-proof