Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet een plaatje van een hoogspring speelveld (?) zoeken weet iemand waar ik die kan vinden?

Ik moet nog steeds een verslag maken voor Lo nu staat er: 'Hoe ziet het speelveld van dit onderdeel eruit? Haal een goede tekening van internet.' En ik moet het over hoogspringen doen. Weet iemand waar ik dat kan vinden? Google vind alleen maar plaatjes van hoogspringers. Voor dinsdag 16 maart antwoorden a.u.b

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
874
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt het echt uit als er een sporter bij staat?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien heb je aan dit bestand iets: http://www.whsports.nl/downloads/digifolders/atletiek.pdf
Ik weet niet of je er plaatjes uit kunt halen. Het gaat in het begin over verspringen, maar verderop over hoogspringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gezocht op "bovenaanzicht hoogspringen". Misshcien is er nog wel meer te vinden. Maar dat mag Lolita dan zelf doen. Het is haar huiswerk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed!

Andere antwoorden (2)

Op Wikipedia bij het onderwerp hoogspringen staat wel een plaatje van een hoogspringster die een rolsprong maakt.
Misschien kan je in een krantenarchief iets vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan op google intoetsen en dan afbeeldingen drukken dan krijg je genoeg plaatjes:D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding