Welke olympische sport heeft op dit moment het langst een record in stand?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

ik denk het verspringen sinds 1968 in het bezit van Bob Beaman met 8,90m. gevestigd in Mexico .
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fout: Het is 8,95 Mike Powell (USA) sinds 30.08.1991 in Tokyo. Wat niet wegneemt dat dit wel eens een van de langste kan zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry even niet opgelet. De vraag is olympische sport dus het kan twee kanten op. Het record van Bob Beamen is op de olympische spelen gemaakt. Het record van Mike Powell bij de wereldkampioenschappen. Maar verspringen is wel een olympische sport, dus wat dat betreft moet de vraagsteller maar bepalen wat hij vindt.