waar kan ik turn pakjes kopen in maat 'volwassen M'?

ik zit op turnen (C selectie) en ik moet verplicht een trainings pakje hebben(ik mag niet met mijn wedstrijd pakje turnen) maar overal waar ik kijk zijn de pakjes of niet mooi of heel duur of niet in mijn maat... heeft iemand een site of een winkel waar ik kan gaan kijken? (turn pakje moet zonder mouwen en een beetje vrolijk en in maat M of 38)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Het beste antwoord

Iedere goede sportzaak heeft deze in zijn assortiment, alleen het aantal is klein. Dus Perry sport, Topshelf en noem maar op. Via het internet kun je ze bestellen op tematurn.nl, zij hanteren een ruim assortiment voor een redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ze hebben inderdaad hele leuke pakjes in mijn maat met een goede prijs!

Andere antwoorden (2)

Via deze website kun je goedkoop aan een turnpakje maat M komen, het is wel tweedehands maar dat zie je echt niet.
Voor de prijs hoef je het echt niet te laten het turnpakje kost maar 8,00 euro.

Toegevoegd na 6 minuten:
Op Marktplaats staan verschillende turnpakjes te koop in Maat M voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit vind ik een prettige site. Je kunt een model en patroon kiezen dat er al als voorbeeld instaat, maar je kunt ook zelf een ontwerp maken en laten maken. De pakjes worden met de hand genaaid door iemand die het met heel veel plezier doet, en niet duur.
Als je vragen hebt kun je haar mailen, ze is heel behulpzaam.