Hoe worden punten toegekend als je bij snooker de ball on en de cue ball pot?

Als ik in 1 beurt de ball on (bijv rood) pot en tegelijk per ongeluk de witte bal, hoe worden dan punten toegekend? Ik denk 1 punt voor de rode en de tegenstander +4, maar ik kan dit nergens in de regelboeken vinden.

Ik hoor het graag!

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat klopt. De punten voor de goede bal krijg je zelf, en 4 strafpunten gaan naar de tegenstander.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100