Is de Boateng in het Duitse elftal familie van de Boateng in het Ghanese elftal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Jerôme Boateng, die voor Duitsland speelt, is de halfbroer van Kevin-Prince Boateng, die voor Ghana speelt. Ze hebben dezelfde vader, Prince Boateng, maar beide een andere Duitse moeder.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is zijn broer. De ene heeft voor Ghana gekozen, de ander voor Duitsland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog even een leuk weetje: de Ghanese Boateng is er verantwoordelijk voor dat de ster speler van Duitsland (Michael Ballack) niet mee kon spelen. Hij heeft hem tijdens een vriendschappelijke wedstrijd kreupel geschopt. Van je familie moet je het hebben zeggen we dan maar....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het zijn halfbroers.