Spelen vrouwen ook wel eens tegen mannen op tv dart toernooien?

Vaak zie je alleen mannen spelen. Wordt dat bewust gedaan, omdat hun spel nivo anders is of zijn de vrouwen nog niet op gelijk nivo om met de mannen te spelen of zijn de mannen fysiek te sterk ervoor?

10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat het met Niveau of kracht te maken heeft.. Kracht heb je niet nodig, tis een meer een coördinatie spel, en het gaat er hierbij niet om hoe hard je de pijl in het dartbord kan gooien. Verder heb ik geen idee waarom dit zo is? Over het algemeen zijn mannen ook vaker in de kroeg te vinden?

Het beste antwoord

Het heeft weinig met fysieke kracht te maken wel met kwaliteit. vrouweb mogen mee doen aan de voorrondes voor het wk alleen komen ze nooitbop de grote toernooien in het hoofdtoernooi