Wat is dit precies voor een soort watersport? En hoe heet het en hoe werkt het?

Ik doel dus op die vent die op soort waterjets omhoog gaat. Ziet er wel mal en grappig uit....
Hoe heet het? Hoe werkt het? Hoe leer je het? Hoeveel kost het? Waar kan je het doen? Kortom ik wil er alles over weten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Dat is een JetLev. Voorzover ik weet kan je dat in Nederland niet leren of doen. Als je er eentje koopt krijg je er wel instructie en dergelijke bij. Maar dan ben je ook wel weer enkele tienduizenden euro's verder.