Hoe heet deze schoen?

Die geplaatste afbeelding die jongen die schoen wil ik ook graag, maar welke is dat ik weet dat dat iets van Nike run+ is maar wat is de volledige naam van dat schoen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Poet
10 jaar geleden
Beetje gegoogeld met nike green yellow. Duizenden modellen vind je dan. Ongelooflijk wat een eindeloze hoeveelheid! Maar deze natuurlijk net weer niet....

Antwoorden (1)

Ze lijken op de Nike LeBron 9 P.S. Elite Volt Dunkman P.E Tennis Ball Sneakers, alleen hebben die geen zwarte rand onder de neuzen. Zou kunnen dat het op jouw een verouderd model betreft.

Toegevoegd na 19 minuten:
jouw = de foto bij jouw vraag
Plaatje bij antwoord
Amadea