Waar kan ik de meeste Damherten vinden in de Amsterdamse Waterleidingduinen gebied?

Op de website van dit gebied heb ik een wandelroute gezien, die door verschillende duin gebieden loopt. Kan iemand mij een tip geven waar de damherten zich in het algemeen het vaakst bevinden. En welk deel van de dag heb ik de beste kans om ze te zien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Het beste antwoord

Een kennis van mij loopt elke zaterdagochtend om half 9 daar rond en ziet ze soms op 2 meter afstand. Zij gaat vanaf het adres hieronder:

Toegang tot de duinen niet gratis. Toegangskaartjes zijn te koop bij de vier hoofdingangen (kaartautomaten)
Amterdamse Waterleidingduinen - Zandvoorstelaan
Zandvoortselaan 1302042XC Zandvoort

Toegevoegd na 25 minuten:
Met soms bedoel ik dat ze soms zo dichtbij staan, ze ziet elke zaterdag herten.

Ga dus 's ochtends vroeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het geven van de website.

Andere antwoorden (1)

Als je je op het meest zuidelijke punt van Zandvoort begeeft, daar waar het strand en de duinen samenkomen, heb je een fantastisch uitzicht over de duinen! Je ziet vanaf daar altijd wel herten eigenlijk, op iedere tijd van de dag. Ik denk dat dat de beste manier is, omdat de herten zich constant verplaatsen. Het valt me wel op dat ze rond zonsopgang het meest actief zijn. Er is eventueel ook een facebookpagina; zoek maar op 'herten Zandvoort'. Succes.