Waar kan ik een "bitje" kopen ( niet bestellen maar zelf halen) ?

Gewoon n medium bitje voor rugby

Weet jij het antwoord?

/2500

De meeste sportzaken verkopen bitjes. Bitjes worden immers voor best veel sporten gebruikt. Toegevoegd na 1 minuut: Bij Intersport verkopen ze het sowieso.

Bij Perry Sport.

Het allerbeste bitje kun je afhalen bij je tandarts, maar die zal 'm ook bestellen. Geen idee waarom je niet wilt bestellen want dat is een stuk goedkoper. Ik heb er geen aandelen van, maar je krijgt een bitje thuis waarmee je een afdruk van je tanden kunt maken. Dat stuur je vervolgens terug en dan maken zij een passend bitje voor je. Aan te raden want voor Hockey heb je een zware versie nodig. (Zie link) Je tandarts zal het bitje ook moeten bestellen. Hij maakt dan de afdruk van je tanden, waarna je het kunt afhalen. Toegevoegd na 3 minuten: * naar mijn mening stellen die standaard bitjes niet veel voor. Je kunt er moeilijk door ademhalen en als je een keer een stick of bal op je tanden krijgt dan heb je eeuwig spijt. Toegevoegd na 4 minuten: * Sorry rugby... Daar hebben ze ook een bitje voor. (Zie link).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100