Wat win je wanneer je in het world records boek komt te staan?

Is het alleen eeuwige roem of valt er meer te winnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Het is niet eens eeuwige roem, want als je record een jaar later verbeterd wordt, is jouw roem weg.

Je krijgt een oorkonde/diploma als bewijs dat je het gehaald hebt. Geldelijk gewin zit er niet in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He gatsie, en daar heb je 't dan voor gedaan. Nooit je nagels knippen, dagen lang paal zitten of tig degen in je keel laten zakken met gevaar voor eigen leven ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
diploma's? Virtuele medailles, verder ben ik nooit gekomen panteao.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kun je zo nog handelingen verrichten met je handen ?
Tijdelijke roem dat heb je en misschien krijg je hier of daar een uitnodiging om jou kunstje te laten zien en als je een beetje geluk hebt levert het je een paar centen op .