Kan ik start-to-run van evy nog ergens downloaden?

Is het nog mogelijk om dat ergens te downloaden? Via de start to run webpagina lukt het niet, als ik erop klik om te downloaden geeft die aan dat de webpagina niet is gevonden. nou las ik al ergens dat hij van internet zou zijn gehaald door EEN, maar hoe zit het precies.......

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
6.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer hier eens: http://www.start-to-run.be/evy-gruyaert/
Wel de tweed link kiezen, want bij de bovenste kom je uit op de site van 'bplaynetwork'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het niet. maar heb je geen kennissen/vrienden/familieleden die dat hebben misschien mag je het daar van hebben? Anders weet ik het ook niet.

Antwoorden (1)

Hoi Loes1234,

Je hebt de MP3-reeks Start to Run. Dat is inderdaad de serie van EEN. Die kun je downloaden op http://rennenmetevy.nl/

Heb je een smartphone met GPS? Dan is de Nederlandse app een goed idee. Die laat je zien hoe ver en hoe snel je op welke stukken liep.
Je kunt de app downloaden via de Google Pay Store, de Android tegenhanger van de iTunes Store. Deze website vind je op http://tinyurl.com/mdscbzo.
De app bevat twee gratis trainingen. Je betaalt een euro of acht om álle trainingen te kunnen gebruiken.
Als je niet zo’n behoefte hebt aan GPS info, dan kun je inderdaad toe met de gratis mp3-versie uit de andere reactie. Succes en loop ze !

Op mijn blog loopvuur.tumbler.com vind je tips en meer voor mensen die van hardlopen (gaan) houden.

Veel succes en loopplezier!