Kan je je opgeven bij WWE met een kickbox achtergrond?

Ik heb een paar keer gehoord over WWE worstelaars die bij WWE zijn gekomen met een kickbox achtergrond. Kan dit echt of moet je zoveel jaar geworsteld hebben voordat je je kan aanmelden bij WWE?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe je bij WWE moet komen, maar 1 ding weet ik zeker en dat is dat als je bij de WWE wilt mee doen dat je zeker weten goed moet zijn in acteren omdat echt alles gwn full nep is daar dus jah niet te veel hopen xd