Hoe maak je een goudklompje na, voor een spel?

Ik ben bezig met het maken van een handelsspel, heb al verschillende dingen zoals zijde en hout, maar nu vroeg ik me af hoe je makkelijk kleine goudklompjes na zou kunnen maken. Ik weet niet hoe het zou moeten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Antwoorden (2)

Schilder een klein kiezelsteentje goud met goudkleurige verf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je er geld aan uit wil geven, kan je op zoek gaan naar het kristal Pyriet. Ook wel bekend als "fools gold"

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik denk dat je voor een paar klompjes niet veel meer kwijt bent dan voor een pot goudverf.