Kun je verder gaan met andere creatine?

Ik heb 5 dagen lang creatine genomen voor de oplaadfase. 3 a 4 keer per dag. Alleen is die creatine nu op en nu heb ik een ander merk creatine gekocht. is het verstandig om daar nu verder mee te gaan of moet ik nu even wachten en dan weer opnieuw opladen met die nieuwe creatine en dan daar mee verder gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Zolang het gewoon creatine monohydraat is kan je gewoon switchen tussen fabrikanten. En bij creatine is het niet nodig om verschillende fase's te hebben zoals een oplaadfase etc. 5 gram creatine per dag is genoeg. Meer creatine per dag kan, maar dit is alleen zonde van je geld omdat het sneller op is.