waar kan ik een verzorg pony in denhelder vinden ?

ik zit op rij les en wou graag een verzorgpony omdat ik dan lekker veel met hem bezig kan zijn en veel kan rijden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Het beste antwoord

Hang een papiertje op in de supermarkt (en), ga langs bij een boer met paarden en vraag of je een paard mag verzorgen, plaats een oproepje op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hang op je manege een papiertje op met dat je een verzorgpony zoekt of ga bij mensen met paarden langs en vraag het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ook op marktplaats.nl kunnen kijken. Zo heb ik mijn rijpaard ook gevonden. Ik was verbaasd over de hoeveelheid advertenties hieromtrent. Misschien dat er ook wel iemand adverteert in jouw omgeving.