Het belangrijkste is om je goed comfortabel te voelen op je board. Dus rijd er gewoon veel op zodat je je comfortabel voelt, al is het gewoon een stuk asfalt. Daarna moet je echt, voor dat je alle andere tricks wilt leren, een goede ollie kunnen. Een ollie us de basis van elke trick. Al ga je bv eerst kickflips leren voordat je een fatsoenlijke ollie kan, leer je het verkeerd aan. Na ollies kan je eigenlijk gewoon beginnen aan andere tricks, maar het is belangrijk dat je niet de lat te hoog legt. Begin dus goed bij de basis!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik skate zelf al een half jaar maar ik ben sinds kort bezig met mijn broertje het te leren. Is er na de Ollie iets dat je aanraad?