ben nog maar net bezig met inline skaten maar heb echt het gevoel dat mijn skates te breed zijn.wat kan ik doen?

het is wel mijn juiste maat, maar ik glijd er precies in. daarom skate ik nu met mijn blote voeten want met kousen is het nog erger.
moet ik een nieuw paar kopen en welk merk of wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Met skates moeten ze precies passen. Vaak moet je dan een maat kleiner nemen. Maar misschien zitten dan je voeten te krap. Ik zou naar de winkel gaan en een maatje kleiner proberen, zitten die goed. Koop die, je kan misschien je oude skates nog terug brengen naar de winkel en anders verkoop je ze bijvoorbeeld op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met gewone sokken glijd ik ook altijd in mijn skates. Ik heb speciale skatesokken gekocht. Probleem opgelost. Misschien kun je dat een keer proberen?