www.voetbalshirtsnl.com ? te vertrouwen?

ik wil een shirtje kopen van sontos van vorig jaar want dit jaar hebben ze die niet meer ( de blauwe ) maar ik weet geen goed site en weet niet of ik deze kan vertrouwen. weten jullie het?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Het is altijd aan te raden voorzichtig te zijn met aankopen via website's die niet aangesloten zijn bij webwinkel organisatie's. Je kunt bij bepaalde punten afvragen of het betrouwbaar is:

- Deze site lijkt niet geheel af te zijn, veel linkjes werken niet.
- Contact informatie ontbreekt
- Het e-mail adres vermeld op de site is van een Chinese/Japanse email provider

Wat ik vermoed is dat het een kant-en-klaar template is die gedownload is en eventueel nog verder ingevuld moet worden.

Als ik jou was zal ik deze site voorlopig even links laten liggen.