Met kids in Den Bosch

Kga binnenkort met myn 3 nichtjes van onder de 10 naar Den Bosch. Wat is nu écht leuk in het centrum? Ze intresseren zich voor veel dingen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bosche bollen eten..mjammie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zeker! Thanx Loes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zeker! Thanx Loes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-))

Het beste antwoord

In den Bosch heb je een Ontdekhoek, zie link hieronder. Heel leuk om ze een paar uurtjes bezig te houden. Verder is het beklimmen van de Sint Jan altijd leuk, en inderdaad: een boottochtje over de Binnendieze. Echte Bossche Bollen eten bij Jan de Groot tegenover het Station (die heeft ze ook in kindermaatjes).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je deze week gaat, de carnavalsoptocht!
Zeker de moeite waard om te kijken.
Ook voor de kinderen leuk, ze delen van alles uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgelopen zomer hebben wij een rondvaart gemaakt over de BinnenDieze. Ik stond er wat sceptisch tegenover, maar het was zo leuk. Je vaart min of meer onder de stad door. Ik vond het fantastisch en ook voor kinderen is het top. Wel jammer dat het op dit moment zo koud is, maar als de zon een beetje gaat schijnen is het goed te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke rondvaart door de grachten.
Prachtige Basiliek.
Aparte woningbouw (flat) in de vorm van schepen in het water. Ligt aan de rand van de stad.
Lekkere Bossche Bollen eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf een jaar of zeven is de ontdekhoek leuk waar kinderen proefjes kunnen doen.