Is er (openbaar) vervoer van Venray naar Nijmegen voor de nachtstart van de vierdaagse?

OV Venray-Nijmegen 4 daagse?

Ik ben woonachtig in Venray en wil met de Nijmeegse vierdaagse graag 's nachts naar Nijmegen reizen voor te lopen. Ik zie echter dat de treinen pas vanaf Boxmeer rijden. Hoe kan ik in Nijmegen komen? Rijden er bussen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Tot en met 22.16 rijden er bussen naar Nijmegen. Dit is niet echt 's nachts. Het was wel makkelijk geweest als je de dag en de gewenste vertrektijd/aankomsttijd had gezegd. Voor zo ver ik weet rijden de bussen tot 22.16 naar Nijmegen.

Kijk eens op 9292.nl
Bronnen: