Office 2007 van de ene na de andere pc overzetten

Is dit mogelijk zonder CD-Rom, me ouders hebben namelijk op hun PC wel office 2007 echter heb ik nog gewoon 2003. De CD-Rom zijn ze hiervan kwijt, maar is het nog mogelijk, zonder het te kopen, om het op een of andere manier over te zetten van hun PC na de mijne.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Het is niet helemaal je vraag maar ik zou zeggen zet anders gewoon openoffice op je PC. Het is gratis en doet hetzelfde als Office en je kunt ook bestanden uitwisselen.
Als je scholier bent kun je ook voor een veel lagere prijs legaal Office kopen bij surfspot..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt aan de key die ze bij de software hebben, is het open licence, dan kun je e.a. gewoon bij microsoft dowloaden en met de key activeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is wel mogelijk, met veel omhaal, maar het is niet legaal, dus ik ga er hier maar verder niet op in...