Wat is een redelijke prijs voor een hometrainer en waar kan ik deze kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat soort dingen moet je tweedehands kopen. Ik heb er zelf een half jaar gebruik van gemaakt na een blessure en daarna voor nog 5 euro meer weer doorverkocht.
Ritsuka
10 jaar geleden
zoek op marktplaats

Antwoorden (3)

Vanaf €110,- bij Cardio Fit in Nieuwegein, maar je moet er wel snel bij zijn.

http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/fitness/a1000311903-spoedverkoop-hometrainer-kettler-en-meer-moet-snel-weg.html?c=d97e27c274e75147b4afd0f5eb58c81b&previousPage=lr&casData=EjuiBbJSjW8lzP6Gc-EEHXWp55klgBxRvio7zJyCXIoIpnLLP5rwejo7pp0LfMStKd6DdOUa4rYfx2L8tdv_5RjUp5D-5g-PO46BKBdPJZ0nJRBl6BZH4HfBzgqqpfGzT-76M1FsVKw
jc54
10 jaar geleden
Hij veneboer heb je goeie stevige hometrainers de prijs is wel even weer wat anders dan marktplaats maar dan heb je hem helemaal nieuw en geen tweedehands.
Bij veneboer heb je al een nieuwe vanaf 290,-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt al een Kettler vanaf € 209 euro.
en een ander merk vanaf € 159, euro.

http://www.betersport.nl/fitnessapparatuur/hometrainers.html?gclid=CICr5r6nnrcCFUQV3godDnsAPA

Het is maar net wat je wilt.
Het is maar net wat jij redelijk vindt.
Het is maar net of je het nieuw of tweedehands wil.
Het is maar net of je hem in een winkel wilt kopen of via internet.
In een sportwinkel kun je in ieder geval eens op zo'n ding gaat zitten en
kijken welke jou het beste bevalt.
Het moet wel lekker zitten en dat is heel persoon.
Kijk eens bij Perrysport of Intersport of andere sportwinkels.

Dus begin met hier te vergelijken:
http://www.kieskeurig.nl/hometrainer