Hoe kan je het beste thuis je spieren trainen?

Hoe kan ik thuis het beste trainen? Ik wil graag meer spieren kweken maar hoe kan je dat thuis het beste doen zonder dat je naar de sport school hoeft heeft iemand een idee? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Trainen met je lichaam.
Pushups, squats, lunges, hardlopen, zwemmen, fietsen, kun je allemaal thuis of in de buu van je huis doen.
Vul stevige colaflessen met zand of water, en gebruik die als gewichten.
Je kunt ook een fles van frituurvet of wasmiddel gebruiken.

Investeer in een gewichtenset, kijk op Marktplaats, of koop ze nieuw voor rond de 30-50 euro.

Smartphone? Nike Training Club app is ideaal! Doe elke dag 1 van de trainingen.

En pas je voeding aan, ook zeer belangrijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Minder junkfood, suiker, zout, frisdrank en vruchtensappen.
Meer groente, eiwitten en gezonde vetten (met mate)
Google eens op clean eating voor goede tips.

Toegevoegd na 2 minuten:
Werk eerst aan elke dag 30 minuten bewegen, maakt niet uit wat. Wssel het een beetje af.
Als het ritme er eenmaal in zit, kun je je trainingen intensiever maken.

Op Youtube zijn ook veel filmpjes te vinden om te volgen 'workout at home'
Ritsuka
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Goed antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Prima antwoord.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dankjewel :)