Wat voor ondergoed draag je bij het sporten? (fitness in de sportschool)

Wat voor ondergoed draag je bij het sporten (fitness in de sportschool)? Ik sport nog niet zo lang maar ik neem aan dat je het beste iets van een naadloze onderbroek en een sport BH aan kan doen? (Ik heb zelf nog geen sport BH gevonden die lekker zit en steun geeft). Of zijn er ook mensen die in hun 'normale' lingerie sporten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat jij lekker vind zitten
Ritsuka
11 jaar geleden
Vooral goede bh is belangrijk als je ook gaat hardlopen of zo

Antwoorden (4)

Een sportbeha is wel zo fris. Qua onderbroek zou ik gewoon aantrekken wat het meest comfortabel zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom is een sportbeha "wel zo fris"?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel ermee dat een bh die je apart voor sport gebruikt wel zo fris is. Dat je niet met je dagelijkse beha gaat sporten en diezelfde aanhoudt na het sporten.
Natuurlijk zijn er mensen die in hun normale lingerie sporten.

Ik zal altijd veel vrouwen bij het omkleden in leuke lingeriesetjes.
Maar ook vrouwen met degelijke katoenen onderbroeken en stevige BH.

Zelf vind ik dat laatste het prettigst: een katoenen onderbroek neemt vocht op
en een nylon setje niet.
Ik vind de sportbehaa's van de Hema prima.
Je hebt sport BH's in verschillende categorien, afgestemd op het soort sport.
Voor hardlopen heb je een steviger BH nodig.
Hier vind je alles over sport BH's
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een sportbh met daarover een topje met ingebouwde bh. Zit lekker vast ;-). Onder mijn (strakke) broek een katoenen string van de hema. Ik doe overigens groepslessen en hardlopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik draag als jongen bij het sporten een strakke boxer (ook ivm rondslingeren van lichaamsdelen), maar dat lijkt mij voor vrouwen ook het meest comfortabel. Afhankelijk van hoe intensief je sport kan je ook aardig gaan zweten, als je dan een string draagt komt het allemaal in je sportbroek.