Kan je skistokken spuiten en zo ja wat heb je daarvoor nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal wel kunnen, maar je moet ook uitkijken met het soort
verf wat je gebruikt, want het materiaal waar de stok van gemaakt
is mag daardoor niet aangetast worden.

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Even opschuren, dan spuiten in de kleur die je wilt (2 of 3 lagen) en aflakken met waterbestendige blanke lak. (2 lagen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt hier flexibele lak voor nodig en een flexibele primer, omdat de stokken buigzaam zijn. Het beste kun je daarvoor naar een autospuiterij of winkel waar ze automaterialen verkopen, die hebben flexibele lak en kunnen je adviseren.
Normale lak gaat door de beweegbaarheid van de stokken, scheuren en bladderen, waardoor het effect snel niet mooi meer is.