Waar kun je (intern) een intensieve conditie/kracht/discipline training volgen van minimaal 1 maand ?

Ik ben op zoek naar het volgende: een plek waar je (tegen betaling) intern, een intensief trainings programma kan volgen van minimaal 1 maand
Zoiets als bootcamp/basis legertraining maar dan particulier en dus niet van het leger zelf. Een plek waar je dus in korte tijd veel vaardigheden kan aanleren, je conditie enorm kan verbeteren, je door krachttraining veel sterker wordt: een fysieke en mentale uitdaging dus.
Wie weet of zoiets bestaat ? Ik heb geprobeerd het te vinden via google maar heb het niet kunnen vinden.

Toegevoegd na 1 uur:
Nav de 1e reactie hieronder, Ik doe al een aantal keren in de week Bootcamp lessen , ik zoek echt iets dat bootcamp naar the next level tilt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

De link die ik hieronder bij bronnen heb geplaatst bied op vele plekken in Nederland Bootcamp trainingen aan.