Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je (intern) een intensieve conditie/kracht/discipline training volgen van minimaal 1 maand ?

Ik ben op zoek naar het volgende: een plek waar je (tegen betaling) intern, een intensief trainings programma kan volgen van minimaal 1 maand
Zoiets als bootcamp/basis legertraining maar dan particulier en dus niet van het leger zelf. Een plek waar je dus in korte tijd veel vaardigheden kan aanleren, je conditie enorm kan verbeteren, je door krachttraining veel sterker wordt: een fysieke en mentale uitdaging dus.
Wie weet of zoiets bestaat ? Ik heb geprobeerd het te vinden via google maar heb het niet kunnen vinden.

Toegevoegd na 1 uur:
Nav de 1e reactie hieronder, Ik doe al een aantal keren in de week Bootcamp lessen , ik zoek echt iets dat bootcamp naar the next level tilt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
689

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De link die ik hieronder bij bronnen heb geplaatst bied op vele plekken in Nederland Bootcamp trainingen aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding