Zit er in Brielle of omgeving een sauna?

Hoeft niet groot te zijn, wel met alle basisvoorzieningen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Antwoorden (1)

Nee, niet in Brielle, wel op max 25 km afstand:

Health Spa
AdresDe Savornin Lohmanplein 7, 's-Gravenhage
Telefoonnummer070-3235629
Health Spa Wellness Door middel van ontspanning, beweging en een goede begeleiding helpen wij onze klanten met het verkrijgen en behouden van een optimale vitaliteit. ...

Hammam Den Haag
AdresRubensstraat 39, Den Haag
Telefoonnummer070 - 3841414
Scrubben voor een mooie huid In het multiculturele centrum van Den Haag, de Schilderswijk, vindt u de Hammam. Het is een badhuis en een multiculturele ontmoetingsplek. ...

Thermen Holiday Sauna & Beautycenter Schiedam
AdresPrinses Beatrixlaan 10, Schiedam
Telefoonnummer0900-8300 (€ 0.45 ct p/m)
Ontdek de vele mogelijkheden om heerlijk te genieten van sauna, beauty, massage en wellness in Schiedam Een dagje doorbrengen in Thermen Holiday is een ware minivakantie....

Avilas Fit-Sauna en Beautycenter
AdresVerburchlaan 23, Naaldwijk
Telefoonnummer0174-640828
Waan uzelf in een wereld van rust en ontspanning. Dit gevoel krijgt u als u binnenstapt bij het saunacomplex van Avilas; waarbij de geur van Eucalyptus een extra dimensie ...

Tropisauna
AdresMaasboulevard 100, Rotterdam
Telefoonnummer010-4020765
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt Pelle +, alleen de afstanden op die site gelden voor de regio en niet voor de plaats Brielle. Van Brielle naar Schiedam is met 28km de dichtsbijzijnde. Den Haag is zo'n 40km rijden.