Zaterdag omdat het de dag voor zondag is dus mensen gaan nog inkopen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak op vrijdag en zaterdag, als er en marktdag is kan het op die dag ook drukker zijn
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrijdag toch minder omdat er dan veel meer mensen werken,
anneliez
11 jaar geleden
veel mensen die korter werken doen dat niet op vrijdag. en veel mensen die wel werken nemen juist op vrijdag vrij om te winkelen
Zaterdag en niet te vergeten koopavond. Maar ja het ligt er aan wat je druk vindt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal gesproken zijn dat de koopavonden en de dagen die voor het weekend
en net voor de feestdagen vallen (Pasen, Pinksteren, Sinterklaas, Kerst, Nieuwjaar)
Dan speelt ook nog enigszins het weer een rol.
Want als het op zo'n moment met bakken uit de hemel valt dan is het echt wel een stuk rustiger en gaan de mensen op een ander tijdstip
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Algemeen op zaterdagen maar ook de dagen vlak voor Sinterklaas of Kerst zijn heel druk want er is eens op een woensdag voor Kerst een pinrecord verbroken: http://solvatronics.blogspot.nl/2008/12/nieuw-pinrecord-vlak-voor-kerstmis.html

Het ligt er dus aan op welke dagen Sinterklaas en Kerst vallen want het kan dan dus op alle dagen het drukst zijn. Veel verschilt het niet met elkaar maar het is beduidend drukken dan zomaar een dinsdag in april!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ongeveer,.... dit weekend!

Het drukste weekend van het jaar voor de winkels
Daarom is morgen ook bijna alles open
van supermarkten tot kledingwinkels