wat is de naam van deze martial art en deze techniek?

ik heb een paar vragen over de technieken uit dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=49txNqZS3so

vraag A, wat is de naam van die trap die heel laag over de grond gaat bij 0:48 en eventueel ook de naam van de salto trap bij 1:00?

vraag B, komen deze technieken voor in Shaolin Kempo? en zo niet, in welke martial arts wel?(liefst een japanse)

en vraag C, ik weet dat het waarschijnlijk een mengsel is van verschillende disciplines maar wat is de martial art die ze hier in het filmpje gebruikt?

ik weet dat het ver gevorderd is en dat het jaren, of voor altijd duurt om dit te bereiken maar wil het toch graag weten.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Zo te zien is de basis Kung Fu, de show variant. de voetveeg techniek is taoshi waza en voor de salto weet ik niet of daar een term voor is. Hoop dat je hiermee verder komt, Osu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
taoshi waza is toch de benaming voor de catagorie voetvegen en omvat toch meerdere verschillende technieken?
in iedergeval komt er als ik hierop zoek zowiezo geen enkel filmpje, plaatje of beschrijving voorbij die enigsinds lijkt als de techniek in het filmpje. wat ik graag wil weten is hoe deze lage trap heet die zo laag over de grond gaat.