voor het eerst sinds lange tijd kon ik je dat ook niet meteen vertellen ik heb een hoop wedstrijden niet gezien

sbs6 doet normaal gesproken de live uitzendingen maar dit jaar zijn ze dat vergeten ofzo ;) denk meer dat het met de te weinig goede nederlanders te maken had dat sbs6 hiervan afzag

Die Chisnall is wel goed hoor, hij ziet er niet uit maar is erg op dreef

Martin Adams is natuurlijk "an oldie"

kan een spannende wedstrijd worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Martin Adams - Dave Chisnall

Toegevoegd na 23 minuten:
via deze link kun je de lakeside finale zien http://nl.justin.tv/wocky_jilson#r=cJ3li3Q
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De winnaars van de twee halve finales...