Zouden er staanplaats kaartjes (op de arenavloer vlak voor de podium) komen voor de concert van Rihanna op 23 juni 2013 in Ziggo Dome?

Rihanna concert

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja sowiso ngaan er staan plaatsen zijn maar die zijn dan ewoon duurder ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb op alle officiële site gekeken maar alleen zitplaatsen. Duurste was €65 1ste rang. En volgens de plattegrond van Ziggo Dome zijn dit zitplaatsen.

Antwoorden (1)

Ik ben al eens in de Ziggo Dome geweest en daar waren gewoon staanplaatsen. Je hebt dan een ring waar je kan zitten, maar je kunt gewoon staan!