waar boksen in regio zeeuws-vlaanderen?

zoals de titel al zegt, ik ben benieuwd waar ik in de buurt kan boksen..

ik wil niet gaan boksen om iemand een klap te verkopen, maar om af te vallen, conditie te krijgen en wat meer spieren te krijgen.. (wellicht komt het ook nog eens van pas.. maargoed, dat is niet de reden..)

het liefst in de buurt van terneuzen of Hulst, maar eventueel iets in belgie zou ik ook nog niet zo erg vinden.. dan wel in de buurt van Zelzate.

ik vind wel genoeg vechtsportscholen, maar die doen alleen maar aan kickboksen en andere vechtsporten, maar geen gewoon boksen.. op google heb ik al zo veel uren gezocht, dat ik nu hoop dat iemand hier iets weet..

alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vanmiddag op dezelfde / eenzelfde vraag geantwoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het goed is, is dat een vraag die gisteren ook is geplaatst? ik keek pas deze avond weer en bleek dat hij was verwijderd omdat de ''titel/vraag'' niet duidelijk/specifiek genoeg was.. daarom moest ik hem nog een keer plaatsen, met duidelijke titel. je antwoord (en miss wel meerdere) heb ik dus ook niet meer kunnen lezen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GOOGLE!!!!!!!!!!!!!!!

Het beste antwoord

Ik heb er 2 gevonden, met trefwoord 'Boksclub':
- Boksclub 'The Bokskes' in Stekene
- Boksclub 'DOS' in Vlissingen

Er is een boks-startpagina, mogelijk krijg je hier meer resultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! die in vlissingen is idd te ver (reistijd/afstand en tunnel), maar stekene is een goede optie!

Andere antwoorden (1)

in heel zeeuws-vlaanderen is geen box club/school, ook niet in zelzate het dichtste is vlissingen ,maar dan zit je wel met de tunnel ,denk niet dat dat de bedoeling is maar hier zou je kunnen vragen of ze je kunnen helpen

Toegevoegd na 2 minuten:
zie het nu pas staan ,maar stekene is niet ver van zelzate en dat is te doen