Ik zoek een rugtas die aan de achterkant bol is, zodat er een klein gedeelte contact heeft met de rug, hoe heet dit en waar vind ik dit?

Dit is heel handig als je veel zweet, ik weet dat ze er zijn, maar via google kan ik niets vinden.

Toegevoegd na 6 dagen:
Helaas kon ik er na de antwoorden nog niet echt uit komen. Na nog meer googlen heb ik een Vaude air 24 besteld. Dit even voor het geval iemand ook deze vraag heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Dat heet "met een extern frame".

Toegevoegd na 1 minuut:
zie ook de link.

Toegevoegd na 30 minuten:
Via google krijg je met "extern frame" verschillende sites.
Bv www.rugzakwinkel.nl

Ik heb mijne ooit bij de Bever in Arnhem gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1. Je zweet er niet minder om maar het wordt iderdaad niet niet zo'n kleffe boel op je rug, bewijst mijn Deuter dagrugzakje regelmatig.
Bij een grote kampeerzaak. Wij hebben deze uit roden.