Ik kwam zelf op deze site, http://eredivisiekijken.nl , maar vraag met af hoe dit precies werkt met een live stream? is dit een goede kwaliteit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.eredivisiekijken.nl bedoel ik dus

Antwoorden (1)

Je zult van 15 Euro niet failliet gaan, maar waarschijnlijk kun je er iets beters mee doen. Het is een warrige site, met veel taalfouten, en ik kan er geen chocola van maken, van wat nou eigenlijk de bedoeling is.

2 keer achterelkaar wordt er beweerd dat je geld weer teruggestort kan worden, maar onder welke voorwaarden dat kan, blijft een raadsel. Bovendien wordt er ook melding gemaakt van het feit, dat je alleen vanuit het buitenland kunt kijken. Ten slotte komt al snel de aap uit de mouw, want de uiteindelijke bedoeling is, dat je via deze firma gaat gokken. Je krijgt immers ook 50 Euro goktegoed.

Je kunt het best proberen, maar houd er rekening mee, dat je je 15 Euro gewoon kwijt bent. Deze firma is gevestigd op Malta, en het lijkt mij een hele onderneming om daar je 15 Euro terug te gaan halen.

Om voor eenmalig 15 Euro onbeperkt Eredivisie te kunnen kijken, klinkt te mooi om waar te zijn, en als iets te mooi klinkt om waar te zijn, IS het meestal ook niet waar.