ik heb vet op mijn bortsten(man) hoe train je dit er af ik heb dumbels en zo een stang met gewichten|?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
11.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je er ook een trainingsbankje bij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry maar dit vet is genetisch bepaald, je zal echt moeten gaan bodybuilden als je geen borstvet wil hebben.

Antwoorden (4)

Het is voor mannen gemakkelijker om borsten te krijgen dan om zich ervan te ontdoen. Het eten van veel dierlijk vet is
een belangrijke oorzaak voor 'mannenborsten'. Vrouwen trekken vaak hun neus op voor vlees dat vrij veel vet bevat,
maar laat dit nu net iets zijn waar veel mannen dol op zijn.
Een gespierde borst bij mannen wordt over het algemeen als aantrekkelijk beschouwd. Maar spieren zijn echter alleen
goed zichtbaar als er weinig vet in de weg zit. De borst is nu eenmaal een lichaamsdeel waar vet zich van nature
gemakkelijk op laat slaan. Als dit het geval is, kan een man beter niet teveel borstspieroefeningen uitvoeren omdat de
borst hierdoor alleen duidelijker aanwezig zal zijn (niet in positieve zin). Mannen die kunstmatige hormonen tot zich nemen, met name anabole steroïden, kunnen ook sneller grote borsten ontwikkelen. Wanneer de man veel vet heeft rondom de borst, zal hij grote borsten ontwikkelen die er vanwege de aanwezigheid van het vet niet gespierd uit zullen zien. Bovendien zijn er meer risico's aan verbonden zoals leverkanker, verminderde zaadproductie, krimpen van de testikels, impotentie, moeilijkheden of pijn bij het plassen, kaalheid, depressie, en woede-aanvallen.
Alcoholmisbruik kan een belangrijke oorzaak zijn voor grote borsten bij mannen. Bovendien zal iemand bij alcoholisme
vaak in het algemeen aankomen in gewicht.
Ongezonde voeding kan leiden tot grote borsten bij mannen.
Hoe krijg je kleinere borsten als man?
Als je erin bent geslaagd om grote borsten te krijgen als man zijnde, is de kans groot dat je er weer van af wilt. Hiervoor zul je het probleem bij de bron moeten aanpakken; in de meeste gevallen de voeding. Het beste antwoord is daarom om de eetgewoonten te veranderen. Eet minder (dierlijk) vet , lege koolhydraten en zoetigheid. Nuttig bovendien ook minder alcohol. Één à twee glazen per dag zou het maximum moeten zijn. Eet bovendien meer groenten en fruit.
Begin meer te sporten. Concentreer je hierbij vooral op cardiotraining. Dit is een effectieve methode om snel vet te
verliezen. Goede voorbeelden van cardiotraining zijn hardlopen, fietsen, zwemmen, loopband en roeien.
Een ingrijpende methode om van de grote borsten af te komen, is het ondergaan van cosmetische chirurgie. Door
middel van liposuctie kan plaatselijk vet worden verwijderd. Dit is echter wel een methode waar een flink prijskaartje aan
zit en zou daarom het best alleen als laatste redmiddel moeten worden beschouwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.leerwiki.nl/Hoe_krijg_je_kleinere_borsten_(voor_mannen)
Het is niet mogelijk om "gericht" vet te verliezen. Het is genetisch bepaald waar het vet het eerst en het laatst af gaat als je op dieet bent. Het enige wat je kunt doen is op je voeding letten, cardio- en krachttraining en goed rusten. Op deze manier verlies je lichaamsvet. Vroeg of laat zal op deze manier ook het overtollige vet bij je borsten verdwijnen. Veel succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
haha, bijna hetzelfde geplaatst in dezelfde minuut :P
Je kunt niet plaatselijk vet eraftrainen.
Om dit vet weg te krijgen, moet je zorgen dat je vetpercentage lager word.
Dit bereik je met een combinatie van een gezond eetschema met voldoende eiwitten, en een trainingsschema voor de hele week, waarbij je de spiergroepen afwisselt.
Ook is het belangrijk om afwisselend cardio en krachttraining te doen, voor maximaal effect.
Als je dit een tijdje volhoud, ga je zeker verschil merken. En of het vet dan als eerst van je borst afgaat ligt aan je lichaam, verschilt per persoon waar je het eerste verschil ziet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dumbells en een stang met gewichten is zeker goed om mee te trainen, hier kun je gevarieerde oefeningen mee doen.
Maar met trainen alleen ben je er niet, je eten moet het ook ondersteunen.

Kijk ook eens op de sites genoemd in de bron, hier vind je zeer veel tips over gezond eten en sporten, en ook filmpjes en voorbeeldschema's voor te sporten.
Ritsuka
11 jaar geleden
Met wat dumbells en een stang ga je niks bereiken... Ik neem aan dat ze licht zijn omdat je niet naar fitness gaat. Als je vet van je borst wilt afkrijgen en ik neem aan dat je puffy nipples hebt door te veel aan water en vet. Dan zou ik zeggen eerst een voedingschema maken met ckalorien tekort en ga flink wat massa op je borst kweken in de gym. Als je wilt weten hoe je voedingschema's moet maken ckalorien te kort etc. Ga maar zelf op internet zoeken want ik heb geen zin om hier een hele verhaal te schrijven ...
Bronnen: