Hoe kun je, stap voor stap, bij 'n garmin foterunner305 hartslagmeter de gelopen afstand wijzigen van mijl maar kilometer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Na aanzetten druk op Mode totdat menu verschijnt.
Kies dan "Instellingen", daarna "Algemeen" en (na scrollen) "Eenheden"
Kies daar voor zowel afstand als hoogte voor "Metrisch".
Met de "Mode"-knop kun je na herhaald drukken weer terug in het normale display komen.
Als je FR uitstaat hoef je niet te wachten totdat alle satellieten gevonden zijn, je kunt meteen met deze procedure beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uit de Nederlandstalige handleiding van de foterunner 305

Hoofdstuk Sportinstellingen
Om de eenheid van snelheid te wijzigen voor een sport:

1. Kies in het Hoofdmenu
Instellingen.

2. Kies de sport waarvoor u
de eenheden wilt wijzigen
en selecteer Snelheid
eenheden.

3. Kies Tempo of Snelheid.

Hierna staat een plaatje
met o.a. Tempo(min./m/Km)

4. Als u Tempo heeft gekozen, selecteer dan de afvlakking
die u wilt hanteren.

Zie verder in de handleiding (die op zich niet makkelijk is en erg uitgebreid)