Zijn er speciale gewichten die je op je lichaam kan bevestigen?

Ik heb niet veel tijd meer om te fitnessen dus mijn vraag: Zijn er speciale gewichten die je op je lichaam kan bevestigen onder je kleren bijvoorbeeld om zo daarmee heelde dag te lopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat kan, maar ze zijn niet goed voor je. Je belast je gewrichten verkeerd. Vooral die pols en enkelbanden zijn slecht.
Op je romp zou wel kunnen.
En hoezo geen tijd om te sporten?
Ritsuka
11 jaar geleden
Een dag heeft 1440 minuten, ergens daar heb je vast wel 15-30 minuten om te sporten. Iets minder lang tv kijken of achtet de pc. Tijd maken om voor jezelf te zorgen.
30 minuten is 2% van je dag, moet toch lukken?

Antwoorden (3)

Bij de sportwinkel kan je polsbanden met gewichtjes kopen en ook voor om je enkels bestaan die. Ik ken ze van tot ongeveer 1 pond maar waarschijnlijk zijn ze ook zwaarder te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruikte heeeeeel vroeger een vestje met zandzakjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt enkel-en pols gewichten kopen.
Die kan je onder je kleding dragen.
Je hebt ze van een half kilo, maar ook nog tot 5 kilo (even zoeken op internet dan)
Soms heb je bij de Lidl of de Aldi leuke aanbiedingen.
En ik geloof dat je ze ook bij de Action kunt kopen.
Hieronder heb ik een link naar een webwinkel, dan heb je een idee wat je kunt kopen.