Waar kan ik een luchtbuks voor ongeveer 20 euro kopen? (binnen of buiten nederland)

Zou hij wel door de douane komen en bestaan er wel luchtbuksen voor 20 euro van redelijke kwaliteit>?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek ze!!
Mijne was 800 euri, dus ga niet uit dat je schotbeeld goed is bij een luchtbuks van 20 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en moet je dan ook lucht kopen ofzo
?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, bij het tankstation haal je dan een zakje perslucht.

Het beste antwoord

Voor die prijs zal je dat onmogelijk vinden, onmogelijk.

Ik heb er wel 2 gevonden voor een andere prijs, zie weblinks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!